19 maj


gammal bild på en båt, skulle gissa på att den är tagen i Västervik.
Hejsan allihopa, det var ett bra tag sedan nu. Har hunnit med en hel del måste jag säga. Alla nationella klara och jag som varit så duktig har redan lämnat inn alltsom ska in, så har inte mycket att göra i skolan längre. Gick två dagar förra veckan sedan långhelg. Det blev stan i tisdags och onsdags och i torsdags som jag hos Jossan, tror vi gick typ 1 mil den kvällen och igår sov jag där igen. Var ute hela natten kom in vid sex i morse. Satt bra ute och snacka hela natten, gick lite och bara myste. Sjukt kallt men va fan, haha. Idag är det lördag och alla, asså exakt ALLA ska på fest medans jag sk mysa med familjen då jag knappt varit hemma. Nästa vecka är det hälsovecka och om en vecka drar klassen till Polen, längtar faktiskt.
Morötter.
| |
Upp