brusigt.

bräcklig, kass och allmänt brusig med knepiga reflektioner och otroligt dålig skärpa. men det funkar, helt klart. 
lite som jag.
 

allt flyter på i sin egna förbestämda takt, man kunde ju önska att tiden kunde gå en aning fortare så den efterlängtade sommaren och värmen kunde komma hit, det skulle göra mig lycklig igen. 
jag har inte skrivit så mycket på ett tag, ni har fått erhålla er med bilder och helt enkelt chansa på vad jag hittar på med om dagarna. 
 
förra veckan var den sämsta på länge, de senaste fem månaderna av mitt liv gick förlorat och nu står jag utan. men jag har humöret uppe och ger mig själv lite kärlek istället, det känns faktist bra nu. och nej, jag tänker inte sitta här och dra värsta upplägget om hur mycket mitt liv suger för det suger inte så det skulle vara... ologiskt.
 
skolan går bättre än någonsin, jag känner en viss stolthet över mig själv som jag aldrig förut gjort över mina prestationer i skolan, jag avgudar mina underbara vänner för att dem är så underbara och jag gör de jag känner för. den spontana, kreativa och nästa galna carro är påväg att släppas ut, det fattas bara lite sol och värme också sen kommer det gå vilt till. 
 
längtar efter sena sommarnätter, oändligt med grillkvällar och mys. strandumgänge och en typisk svensk solbränna man ändå kan skryta lite med. göra galna grejer, göra vad som. ohh... 
 
50 dagar, 7 timmar kvar.
adjö.
 
 
Upp