att skämma bort sig själv.

efter snart en vecka med sömnproblem och aggressioner över att vakna runt sju varenda morgon bestämde jag mig igår för att göra allt i min makt för att hålla mig vaken så länge det bara gick för att få en natt ordentlig sömn, det funkade och det var sannerligen längesedan jag sov så bra, min säng kändes som himmelriket... dock vaknade jag även denna morgon alldeles för tidigt, halv åtta med andra ord... men tog det med ett leende, gick upp och gjorde en ordentlig frukost åt mig själv. idag är min plan att ha en såndär typisk kliché "ta hand om dig själv dag", ibland behövs det. ska passa på att färga håret och göra värsta inpackningen, ångbada mitt ansikte i hopp om att göra slut på alla finnar och blemmor mitt huvud har fått besök av och även ta ett bad och skrubba kroppen med kaffesump, ja... kaffesump. sedan ska jag se någon mysig film och ikväll ska jag umgås med min familj. ska fortsätta packa lite till om jag hinner, mamma har också satt mig till att stryka alla kläder så får väl klämma in det också i dagens schema. 
adjö.
Upp