"grafikutväxlingformat"

visste ni att gif står för graphics interchange format och att det på svenska låter helt dumt? kolla rubriken folks 
well, nu vet ni...
jag testade i photoshop lite häromdagen men mina erfarenheter av gif's och rörliga bilder kommer från tiden då CS6 och alla andra moderniteter inte existerade. så jag gjorde den i flash istället vilket jag fann mycket lättare, eh... ja.
så här intressant är jag idag. åkte till skola och gjorde, ingenting, åt, sen igen, ingenting... så åkte hem tidigt och la mig i solen för och jobba på brännan men mycket solande blev det inte när jag insåg hur tråkigt det var, så nu sitter jag här om en grävling i sitt gryt vid datorn, under täcket och väntar på mat. imorgon är det fredag och det innebär grillning med tjejerna! det förtjänar ett, woop woop
Upp