tjugoåttonde i nionde.

jo, så känns det. som att jag är benlös, utan ben. jag fryser så fruktansvärt mycket och mina ben har i princip domnat bort. att vara ute utan jacka och i tunna tights i fyra timmar håller inte. mina två tjocka duntäcken och ett par mjukisbyxor är mitt ända hopp just nu att återfå värmen i lämmarna. 
frågan är, vad i hela friden gjorde jag ute i fyra timmar? om jag bara kunde svara på den frågan asså... inte helt säker vet att det började med att jag åkte hem till en kompis och åt korv i bröd och tittade på videos våra vänner gjorde för längesedan, underhållning på hög nivå. sen slutade med att vi allihopa trängdes på två bänkar utanför stadens gatukök. antar att det var trevligt, vad gör man inte när stället vi brukar hänga på är stängt?
så det blev inget kaffedrickande och miljontals rökpauser idag, istället blev det en hamburgare med enbart ketschup och lök och ett evigt prat om berg.
 
imorgon hoppas jag det blir varmare, för min del då, alltså inte sitta ute. funderar på att undvika kyla så mycket det bara går. och på någon vänster blev jag en del av något slags bakprojekt och skall därför hjälpa min flinga baka någon typ av kaka hon jätte gärna ville ha imorgon sedan blir det mys med vin och tv spel, skulle jag tro. kanske får för oss något heeelt annat. 

nu ska jag återvända till att tina upp mina ben, kolla på usa's funniest stand up shows och äta mina svenska lantchips mamma köpt åt mig, dagen till ära. (ingen speciell dag, det bara lät bra...)

Upp