26/12

här stannar jag resten av dagen. varit ute på en helt underbar promenad i solen och den lilla snö vi fick igår morse.
jullovet har so far varit väldigt lugnt och skönt, det tråkiga vädret har lätt till att jag legat i sängen och slöat framför filmer och bara myst. igår såg jag the holiday på trean, älskar att alla kanaler visar massor med filmer nu i juletid.
i början av veckan spenderade jag min tid hos syrran i degeberga, vi va på shoppingtur i kristianstad och kollade bio med barnen, blev ett par svarta mckinley skidbyxor och min allra första didriksson jacka! efter många arga miner från min sida då sjuttio procent av alla skidkläder vi kollade på var antingen av färgen rosa eller lila och jag är inget stort fan av färger i de skalorna, jackan jag köpte fann jag på en outlet, på pojkavdelningen, vit med beiget och havblåa detaljer, love it, storlek hundrasjuttio, jadå! i'm a kid again *smiley med solglasögon*. 
tjugotvå dagar kvar till åre, längtar.
 
ha ett fortsatt bra jullov, imorgon: mellandagsreashopping i malmö med bästa
Upp