ATT FIKA GRATIS

Varm choklad i höstmörkret med Hilda och Tove i eftermiddags. Tänka sig att den vart gratis ockås, hihi tack espresso house appen.
 
nä, jag tar inte bloggandet på allvar, just u jag gör jag mest vad jag känner för och ni som fortfarande läser och bryr er får ta det. idag vart jag äntligen något sådär kry för att dra min bakända till skolan, började tidigt då jag flyttade en lektion igår för jag mådde piss, så ja... upp kvart i fem en fredag, sen fika och en tripp med hilda till frissan efter de habbla habbla allt annat som jag också gjort idag som inte alls är intressant. nästa vecka är sista innan lovet, fredag är lika med ledig, så det blir fest på torsdagen, med skolan, typ, och lördag är det arton-års för bästa tvillingarna på planeten, taggad som fän är jag, taggad på att dansa och umgås. men ja, hemmafredag med mys framför dator, lite plugg och sortera bilder sen idol och chips&dippamys med familjen. imorgon vet jag inte vad som händer, längtar såå tills nästa vecka. 
haaaj.
Upp